Thursday, March 27, 2008

Black Out

Η ποιότητα ζωής στη νέα εποχή είναι πολύ αναβαθμισμένη.

Πιο πολύ απολαμβάνω που κάθομαι μπροστά από τον υπολογιστή μου και μπορώ να postαρω και να τα βλέπουν οι φίλοι και να με δουλεύουν.
Μετά μου αρέσει να βλέπω και Prison Break και να παθιάζομαι με την απόδραση των τύπων. Πολύ τέλειοι μιλάμε...
Μετά μου αρέσει να βάζω τη μουσική στο τέρμα και χοροπηδάω μέσα στο δωμάτιο μου.
Μετά απολάμβάνω που με το ηλεκτρικό ρεύμα έχεις μηχάνημα για κάθε μαλακία που μπορείς να σκεφτείς. Χθες παρήγγειλα και έναν αυτόματα ξεφλουδιστή μπανάνας γιατί δεν ξέρω από ποιά μεριά να αρχίζω.
Μετά μου αρέσει να χαζεύω το iPod μου. Αυτή η Apple βγάζει απίστευτα μωρά...
Μετά μου αρέσει να μιλάω με τις ώρες στο τηλέφωνο με κάποιο οικονομικό πακέτο. Μη χάνουμε και τα λεφτά μας.


Απλά σήμερα κόπηκε το νερό ολόκληρη τη μέρα και το κοντινότερο περίπτερο είναι στα 20 λεπτά. Στο διάολο όλος ο πολιτισμός! ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΝΕΡΟ!!

2 comments:

Anonymous said...

vale 12 mpukalia stin akri.prin ntipsasun agorazoun.

Panagiotis said...

@ anonymous

Δεν έχω χώρο...πήρα κάτι καινουργια iPhone και εχω γεμισει το σπίτι μου με μαλακίες..